sobota, 23 maja 2015

Zakupowo

Dzisiejszy dzień mogę uznać za udany, bo oczywiście udało mi się kupić małe co nieco :) 
Odwiedziłam Rossmanna z myślą o zaopatrzeniu się w kremy AA z serii Collagen Hial+
No i po części mi się to udało, ale tylko po części.
Bo odwiedziłam aż trzy najbliższe Rossmanny i udało mi się tylko kupić
Krem na dzień i Bazę -serum wygładzające
Natomiast w Biedronce zaopatrzyłam się w zestaw Pantene Pro-V Intensywna regeneracja



Muszę jeszcze upolować AA Collagen Hial+ krem na noc 


i AA Collagen Hial + krem pod oczy 

Z tego co się dowedziałam we wtorek ma być dostawa więc na pewno jeszcze zajrzę do Rossmanna, a jak nie dostanę to trzeba będzie zamówić w necie ;)

2 komentarze:

  1. Ciekawa jestem, czy będziesz zadowolona z serii collagen hial +
    U mnie spisały się bardzo dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zakupy, fajnie, że udało Ci się kupić to co chciałaś.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione słowo:)
Będzie mi bardzo miło poznać Wasze zdanie i Was:)