czwartek, 21 maja 2015

Spectacular Me od Lovely

Dzisiaj na tapetę a raczej na oczy poszedł tusz Lovely Spectacular Me


Od producenta:
Maskara pogrubiająco-wydłużająca z gumową szczoteczką. Szczoteczka nowej generacji umożliwia podkreslenie rzęś głęboką czernią tuszu oraz wyjątkowe pogrubienie i wydłużenie. Czyli: wyraziste spojrzenie w ciągu dnia!

Na tusz skusiłam się przypadkiem będąc w Rossmannie i szczerze mówiąc cieszę się, że się na niego 
zdecydowałam.
U mnie tusz sprawdził się świetnie, nie skleja rzęs i ładnie się prezentuje w codziennym makijażu.
Po pierwszym pomalowaniu było dobrze, rzęsy wyglądały delikatnie natomiast druga warstwa tuszu  ładnie je podkreśliła.
Co do pogrubienia to jak dla mnie efekt trochę mizerny według mnie ten tusz bardziej wydłuża niż pogrubia, co wcale mi nie przeszkadza ;)


Ale żeby nie było za pięknie to znalazłam też kilka minusów.
Niestety po kilku godzinach tusz zaczyna się kruszyć tworząc pod okiem małe gruzowisko.
Kolejnym minusem jest bardzo szybkie wysychanie tuszu po ok 1,5 - 2 miesiącach tusz zaczął po prostu wysychać i malowanie stało się uciążliwe. 
No i jeszcze te grudki które pozostają na rzęsach, czasami to dla mnie jak walka z wiatrakami.

Tusz jak to zwykle bywa w tuszach Lovely schowany jest w kolorowym (tym razem turkusowym) opakowaniu z czarnymi napisami. 
Szczoteczka jest silikonowa co nie każdemu przypadnie do gustu, ale dla mnie jest ok.



Generalnie z tuszem się polubiłam i pewnie jeszcze nie raz się na niego skuszę, bo do codziennego makijażu jest idealny.

Pojemność: 8 ml
Cena: ok. 10zł
Dostepność: Rossmann
Moja ocena: 3,5/5

4 komentarze:

  1. Jeszcze nie miałam okazji próbować tej mascary :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam tego tuszu, ale z Lovely uwielbiam ten żółty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Lovely jak dotąd nie poznałam żadnego tuszu, ale wszystko przede mną.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione słowo:)
Będzie mi bardzo miło poznać Wasze zdanie i Was:)