poniedziałek, 20 maja 2013

To zaczynam

A więc w końcu się zdecydowałam i tak oto chciałabym Was przedstawić moje "nowe" dziecko :)
Nowy blog, nowe wyzwania, nowe znajomości ale za to stara miłość jaką są kosmetyki. Uwielbiam kupować, testować i zdobywać nowe cudeńka do sprawdzenia, niektóre są trafione i zostają ze mną na długo a z niektórymi żegnam się po skończeniu opakowania lub nawet po kilku użyciach.
Dlatego chciałabym się bardzo z Wami podzielić moimi doświadczeniami i moim skromnym zdaniem i możecie być pewni że ani marka, ani opinie innych nie wpłyną na moje zdanie bo jak wiadomo każda z nas jest inna i to co jednej pomaga i pasuje drugiej może nie pod pasować  :)
Mam nadzieję, że każda osoba, która tu zawita znajdzie coś dla siebie i zostanie ze mną na dłużej.
Pozdrawiam i gorąco Was zapraszam, Judyta.

3 komentarze:

  1. Jestem pierwsza??
    no to w takim razie życzę powodzenia w blogowaniu:)ale ostrzegam...to wciąga!!!

    miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja druga. Na pewno Cię tutaj będę odwiedzać.

    OdpowiedzUsuń
  3. aż mi się przypomniało, jak ja zaczynałam :P
    mgiełki to zdecydowanie TO:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione słowo:)
Będzie mi bardzo miło poznać Wasze zdanie i Was:)