piątek, 14 czerwca 2013

Jak dbać o podrażnioną skórę?

Jakiś czas temu moją młodsza córcia miała problem z alergią pokarmową i następstwem tego była swędząca pokrzywka. Na szczęście z pomocą przyszła nam nasza pani doktor, która dała nam do przetestowania emulsję do kąpieli Allerco od Pharmeny.



Od producenta:

Emulsja do kąpieli allerco to preparat emolientowy przeznaczony do pielęgnacji skóry suchej, wrażliwej, skłonnej do podrażnień i alergii. Rekomendowana jest jako dodatek do kąpieli pielęgnacyjnych dzieci i niemowląt. Ma własności myjące. Dodana do kąpieli zapobiega wysuszeniu, nawilża skórę i działa ochronnie na naturalną warstwę lipidową naskórka. Jest produktem hipoalergicznym, nie zawiera substancji zapachowych i barwników. Emulsja do kąpieli allerco stanowi unikalne połączenie metabolitu witaminy PP oraz składników zapewniających kompleksową ochronę skóry suchej, skłonnej do podrażnień i alergii. Metabolit witaminy PP chroni przed powstawaniem podrażnień. Zastosowane emolienty działają ochronnie na płaszcz hydrolipidowy. Olej macadamia zmiękcza i natłuszcza skórę. Dodatek witaminy E i gliceryny podwyższa zdolność do utrzymywania prawidłowej wilgotności skóry. 
Wskazania do stosowania: Pielęgnacja skóry suchej, wrażliwej, skłonnej do podrażnień i alergii. Kąpiele pielęgnacyjne dzieci i niemowląt oraz osób dorosłych.

Działanie:

*skutecznie i niezwykle łagodnie oczyszcza skórę ciała, zapewniając prawidłową higienę oraz *wielogodzinne uczucie czystości i odświeżenia
*nawilża i natłuszcza skórę, chroniąc przed utratą wilgoci
*likwiduje nadmierne złuszczanie się naskórka, zapobiegając przesuszeniu skóry
*zmniejsza skłonność skóry do powstawania podrażnień
*działa ochronnie na naturalną warstwę lipidową naskórka
*zwiększa zdolność do utrzymywania prawidłowej wilgotności skóry
*zmniejsza szorstkość i suchość skóry
*zmiękcza naskórek

Skład: 

AQUA, SODIUM LAUROYL SARCOSINATE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, GLYCERIN, MACADAMIA INTEGRIFOLIA SEED OIL, TOCOPHERYL ACETATE, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, DMDM HYDANTOIN, METHYLPARABEN, PHENOXYETHANOL, PROPYLPARABEN, 1-METHYLNICOTINAMIDE CHLORIDE, XANTHAN GUM, INULIN LAURYL CARBAMATE, SODIUM HYDROXIDE, PEG-8, TOCOPHEROL, ASCORBYL PALMITATE, ASCORBIC ACID, CITRIC ACID. 

Konsystencja i zapach:


Konsystencja - emulsja ma konsystencję płynu ale niezbyt rzadkiego, przez co dawkowanie jest bardo łatwe.
Zapach - szczerze mówiąc to dla mnie ta emulsja nie miała zapachu, była zupełnie nijaka

Opakowanie:


Emulsja zapakowana jest w plastikową butelkę zakrętką. Dozownik ma małą dziurkę, dzięki której możemy spokojnie odmierzyć odpowiednią ilość kosmetyku.
Produkt dostępny jest w dwóch wariantach 200 lub 400 ml.

Moim zdaniem:

Z czystym sumieniem mogę polecić ten kosmetyk każdej osobie (nie zależnie czy to osoba dorosła czy dziecko) ze skórą suchą, alergiczną lub skłonną do podrażnień. Z pokrzywką mojej córci emulsja poradziła sobie pierwszorzędnie, złagodziła wysypkę i niesamowicie nawilżyła skórę. Emulsja działa także przeciwzapalnie, bardzo pomogła nam przy wyleczeniu letnich odparzeń spowodowanych noszeniem pieluch. Niestety moja córcia ma strasznie delikatną skórę, nawet teraz jak już nie używa pieluch zauważyłam pierwsze oznaki podrażnienia pupy.
Emulsji zostało mi jeszcze na ok 2 mycia ale wiem jedno ja na pewno sięgnę po tą emulsję jeszcze nie raz bo dzięki niej skóra mojej córci jest delikatna, rewelacyjnie nawilżona i co najważniejsze pozbawiona podrażnień.

Cena:

ok 21 zł / 200 ml
ok 30 zł / 400 ml

A czy Wy miałyście kontakt z tą serią?

7 komentarzy:

  1. Lubię takie emulsje :) Sama używałam niedawno jak miałam podrażnioną buźkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do tej pory nie potrzebowałam takiej emulsji:) jednak dobrze wiedzieć, że taka jest i sprawdza się:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z moją skórą- dobrze byłoby gdybym zapamiętała nazwę tego preparatu xD

    OdpowiedzUsuń
  4. zupełnie nie znałam tego produktu, ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  5. może kiedyś wypróbuję :))
    zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. z moją skórą ;) dobrze byłoby gdybym zapamiętała nazwę tego preparatu ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze jest w domu mieć coś takie, nigdy nie wiadomo kiedy wyskoczy nam wysypka czy cos, a taki produkt to dobra sprawa :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione słowo:)
Będzie mi bardzo miło poznać Wasze zdanie i Was:)